Reklamacje i zwroty

WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta.
  2. gwarancja obejmuje wady, które powstały w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi.
  3. gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, w tym nieprawidłowym praniem odzieży sportowej.
  4. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
  5. Zakupiony w sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru z pełnym wyposażeniem, wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: 2skin S.C Karolina Macieja Marta Raszyk Łodzi, adres, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.
  6. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: sklep@2skin.pl
  7. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.

ZWROT I REKLAMACJA

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia  przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania, a nie dzień odebrania przez Sklep.
  2. Oświadczenie można złożyć emailem lub dołączyć do przesyłki.
  3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania ) oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotulub kartkę zawierającą wszelkie informacje dotyczące zwrotu/reklamacji, z uwzględnieniem numeru zamówienia oraz podaniem numeru konta - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury zwrotu, reklamacji.
  4. Z myślą o naszych klientach realizujemy również zwrot towaru zakupionego na FV. 
  5. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem, Sklep dokona niezwłocznego zwrotu środków, nie później jednak niż w terminie 5 dni.
  6. W wypadku odstąpienia od umowy,  sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby firmy.
  7. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  8. Każdorazowo, gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji, przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną na adres sklep@2skin.pl lub listownie na adres siedziby firmy ul.Starościńska 6a 93-362 Łódź. Można skorzystać z formularza reklamacji.
  9. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  10. Podstawą zwrotu lub reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze zwracanym lub reklamowanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii. Paragon - dowód sprzedaży jest podstawą do zwrotu pieniędzy.
  11. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK ul.Starościńska 6a, 93-362 Łódź 

WYMIANA

  1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie - informuje obsługę sklepu o chęci wymiany. Oświadczenie można złożyć dowolnym sposobem: telefonicznie lub pocztą elektroniczną.Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta.
  3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania) oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia lub wypełnionego formularza wymiany - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury wymiany. 
  4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.
  5. Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient.
  6. Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową, zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.
  7. Podstawą wymiany towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze odesłanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.
  8. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYk, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.