Najczęściej zadawane pytania


1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie? 
Logowanie nie jest konieczne. Ułatwia ono tylko proces składania zamówienia i pozwala zamawiającemu 
na śledzenie losów zamówienia online. Dla zamówień złożonych poprzez stronę, kupujący otrzyma również automatyczne potwierdzenie wysyłki.

2. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Istnieją trzy formy dokonania zapłaty za zamówiony towar:
1. przedpłata na konto
2. przy odbiorze (tzw. pobranie) 
3. przy odbiorze (odbiór osobisty)
Więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "płatności i przesyłki".

3. W jaki sposób można dokonać przedpłaty?
Podczas składania zamówienia dokonujemy wyboru sposobu zapłaty za zamówiony towar. 
W przypadku zaznaczenia przedpłaty, najpierw klient otrzymuje maila z potwierdzeniem zamówienia oraz numerem konta.

4. Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT? 
Oczywiście, wystarczy podać dane niezbędne do jej wystawienia, podczas składania zamówienia. 

5. Podałem błędne dane do faktury- czy można ją poprawić?
Nie ma problemu, w takim wypadku prosimy o przesłanie nam na nasz adres noty korygującej.

6. W jaki sposób mogę otrzymać towar?
Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską, kurierem, paczkomatem oraz można odebrać towar osobiście. więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "płatności i przesyłki".

7. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich? 
Po wysłaniu paczki nie mamy niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Nie określamy konkretnych godzin dostawy. Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu paczki najlepiej jest zadzwonić do kuriera i osobiście umówić się z nim na odbiór przesyłki. 

8. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście? 
Tak można. Prowadzimy showroom w Łodzi, ul. Grażyny 4c. Prosimy wcześniej zadzwonić i umówić się na odbiór zamówienia. Dagmara Słodkiewicz 736-740-994

9. Jak długo będę czekał/ła na realizację zamówienia? 
Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym najczęściej wysyłane są w ciągu 24 godzin 
(w niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do ok. 2-3 dni roboczych). 
Na czas dostawy bezpośredni wpływ ma już wybrana forma wysyłki oraz płatności, więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "płatności i przesyłki".

10. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
Oczywiście nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą towaru zakupionego w naszym sklepie. 
Więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "zwroty wymiany i reklamacje".

11. Czy istnieje możliwość sprawdzenia paczki przed uiszczeniem opłaty podczas dostawy? Co jeżeli paczka dotarła uszkodzona? 
Niestety nie ma możliwości sprawdzenia zawartości paczki przed uiszczeniem opłaty za nią, jednak można w obecności kuriera bądź listonosza dokonać otwarcia paczki po uiszczeniu opłaty za nią i pokwitowaniu odbioru. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności sporządzany jest przez kuriera (listonosza) protokół o rozbieżności, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.

12. Jak mogę się dowiedzieć czy moje zamówienie zostało zrealizowane? 
W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu. Status zamówienia można sprawdzić również online - w dowolnym momencie po zalogowaniu się w naszym sklepie, w zakładce TWOJE KONTO.

13. Kiedy mogę spodziewać się dokumentów potwierdzających dokonania zakupu?
Dokumenty takie (paragon lub faktura VAT) dostarczane są razem z zamawianym towarem w paczce.

14. Czy produkty widoczne na stronie sklepu objęte są gwarancją?
Wszystkie produkty umieszczone na stronie www.2skin.pl objęte są gwarancją, a w razie wystąpienia wady można je za pośrednictwem sklepu reklamować. 

15. Jak mogę zareklamować zakupiony w Państwa sklepie towar? 
W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy wypełnić formularz. Więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "zwroty wymiany i reklamacje".

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.