1. Sposoby płatności:
- Przelew bankowy - Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wybierając tą metodę płatności klient nie zostanie automatycznie przekierowany na stronę banku. Przelew dokonujemy samodzielnie, już po złożeniu zamówienia.
- Płatność gotówką przy odbiorze – za pobraniem - płatność regulowana u kuriera.
- Karta płatnicza, przelew internetowy - wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Po wybraniu tej metody płatności, klient jest automatycznie przekierowywany na stronę banku.
- Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
- W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
- Odbiór osobisty - showroom 2skin, ul. Grażyny 4c, 93-309 Łódź – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru lub płatność gotówką przy odbiorze towaru.
2. Koszty przesyłek:
PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI
a. KURIER (DPD) - dostawa od 24h do 48h
- przelew 15.00zł
- pobranie 17.00zł
b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h
- zamówienie do 249,00zł – przelew 10.00zł
- zamówienie 250,00zł i więcej – przelew DARMOWA PRZESYŁKA
- Nie wysyłamy paczek do paczkomatów za pobraniem
c. POCZTA POLSKA (KURIER - POCZTEX48) - dostawa od 24h do 72h
- przelew 12.50zł
UWAGA! Do odwołania zostaje wstrzymana realizacja zamówień za pomocą Poczty Polskiej
d. ODBIÓR OSOBISTY
- przelew – 0.00zł
- płatność przy odbiorze – 0.00zł
- Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w showroom w Łodzi, ul. Grażyny 4c. Po zrealizowaniu zamówienia prosimy o kontakt z obsługą sklepu w celu umówienia terminu odbioru zamówienia
- DO ODWOŁANIA NASZ SHOWROOM JEST ZAMKNIĘTY. CHĘTNIE PRZYGOTUJEMY TWOJE ZAMÓWIENIE, KTÓRE BĘDZIE MOŻNA ODEBRAĆ W NASZYM SHOWROOMIE PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ NA ODBIÓR.
PAMIĘTAJ, ŻE NA ZWROT MASZ 30 DNI.
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE:
a. KURIER (DPD) - dostawa 2 – 5dni
- AUSTRIA - 65.00zł
- CZECHY - 46.00zł
- DANIA - 65.00zł
- SŁOWACJA - 59.00zł
- SŁOWENIA - 91.00zł
- CHORWACJA - 208.00zł
- WIELKA BRYTANIA – 86.00zł
- BELGIA - 61.00zł
- HOLANDIA – 60.00zł
- ESTONIA – 81.00zł
- FRANCJA - 83.00zł
- IRLANDIA - 98.00zł
- WĘGRY - 74.00zł
- WŁOCHY - 94.00zł
- HISZPANIA - 99.00zł
- SZWECJA - 93.00zł
- FINLANDIA – 123.00zł
- LITWA – 61.00zł
- ŁOTWA – 65.00zł
- NIEMCY – 56.00zł
b. POCZTA POLSKA, PACZKA EKONOMICZNA - dostawa 3 – 7dni
- CZECHY REPUBLIC, SLOVAKIA - 35.00zł
- AUSTRIA, DENMARK, SLOVENIA, CROATIA, UNITED KINGDOM, BELGIUM, ESTONIA, FINLAND, FRANCE, SPAIN, NETHERLANDS, IRELAND, LITHUANIA, LATVIA, GERMANY, SWEDEN, HUNGARY, ITALIY - 65.00zł
3. Czas realizacji zamówienia:
- Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
- Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
- Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
e. Paczka wysłana pocztą (kurier pocztex48) dochodzi do klienta najczęściej w ciągu 2-3dni roboczych.
- W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
- Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
- Paczki wysłane firmą kurierską dostarczane są w ciągu 24h lub 48h godzin najczęściej w godzinach 12-17.
- W przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, należy samodzielnie odebrać przesyłkę w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o numer nadania przesyłki. Na podany w zamówieniu email, firma kurierska wyśle email z informacjami, które pomogą w bezpośrednim kontakcie z kurierem.
- Koszta związane z nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 20.00zł