Płatności i przesyłki

1. Sposoby płatności: 

  1. Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
  2. Za pobraniem przy odbiorze przesyłki – płatność regulowana u kuriera.
    Wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje z potwierdzeniem zakup.
  3. Płatność przed odbiorem towaru poprzez system płatności (PayU, PayPal), to szybki i pewny sposób. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
  4. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
  5. Odbiór osobisty - showroom 2skin, ul. Grażyny 4c, 93-309 Łódź – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru, płatność gotówką przy odbiorze towaru, płatność kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze towaru.

2. Koszty przesyłek:

PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

a. KURIER (DPD) - dostawa od 24h do 48h 

b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h

c. POCZTA POLSKA (KURIER - POCZTEX48) - dostawa od 24h do 72h 

d. ODBIÓR OSOBISTY   

PRZESYŁKI  ZAGRANICZNE:

a. KURIER (DPD) - dostawa 2 – 5dni

b. POCZTA POLSKA, PACZKA EKONOMICZNA - dostawa od 3dni do 7 dni 

3. Czas realizacji zamówienia:

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
    c. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
  3. Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
    e. Paczka wysłana pocztą (kurier pocztex48) dochodzi do klienta najczęściej w ciągu 2-3dni roboczych. 
  4. W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
  5. Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
  6. Paczki wysłane firmą kurierską dostarczane są w ciągu 24h lub 48h godzin najczęściej w godzinach 12-17.
  7. W przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, należy samodzielnie odebrać przesyłkę w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o numer nadania przesyłki. Na podany w zamówieniu email, firma kurierska wyśle email z informacjami, które pomogą w bezpośrednim kontakcie z kurierem.
  8. Koszta związane z  nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 20.00zł 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.