Płatności i przesyłki

1. Sposoby płatności: 

  1. Przelew bankowy - Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew. Wybierając tą metodę płatności klient nie zostanie automatycznie przekierowany na stronę banku. Przelew dokonujemy samodzielnie, już po złożeniu zamówienia.
  2. Płatność gotówką przy odbiorze – za pobraniem - płatność regulowana u kuriera.
  3. Karta płatnicza, przelew internetowy - wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Po wybraniu tej metody płatności, klient jest automatycznie przekierowywany na stronę banku.
  4. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
  5. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
  6. Odbiór osobisty - showroom 2skin, ul. Grażyny 4c, 93-309 Łódź – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru lub płatność gotówką przy odbiorze towaru.

2. Koszty przesyłek:

PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

a. KURIER (DPD) - dostawa od 24h do 48h 

b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h

c. POCZTA POLSKA (KURIER - POCZTEX48) - dostawa od 24h do 72h 

d. ODBIÓR OSOBISTY   

PRZESYŁKI  ZAGRANICZNE:

a. KURIER (DPD) - dostawa 2 – 5dni

b. POCZTA POLSKA, PACZKA EKONOMICZNA - dostawa od 3dni do 7 dni 

3. Czas realizacji zamówienia:

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
  4. Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
    e. Paczka wysłana pocztą (kurier pocztex48) dochodzi do klienta najczęściej w ciągu 2-3dni roboczych. 
  5. W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
  6. Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
  7. Paczki wysłane firmą kurierską dostarczane są w ciągu 24h lub 48h godzin najczęściej w godzinach 12-17.
  8. W przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, należy samodzielnie odebrać przesyłkę w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o numer nadania przesyłki. Na podany w zamówieniu email, firma kurierska wyśle email z informacjami, które pomogą w bezpośrednim kontakcie z kurierem.
  9. Koszta związane z  nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 20.00zł 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.