Zwroty, wymiany, reklamacje

ZWROTY

  1. Masz 30 dni na zwrot zakupionych produktów w naszym sklepie.
  2. Zwrot środków na Twoje konto zostanie zrealizowany maksymalnie w ciągu 7dni.
  3. Do zwracanych produktów dołącz koniecznie:
    formularza zwrotu oraz paragon (oryginał lub jego kserokopia)
    - oba dokumenty muszą być dołączone do paczki obowiązkowo. Jest to warunek konieczny, aby rozpocząć procedurę zwrotu. Oba dokumenty składane są do urzędu skarbowego w formie papierowej i to na ich podstawie dokonujemy przelewu zwrotu środków
    - jeśli nie zachowałaś paragonu to odeślij nam potwierdzenie przelewu - zapłaty za zamówienie
    - jeśli wysłałaś do nas zwrot i nie dołączyłaś ani formularza zwrotu, ani paragonu to skontaktuj się z nami emailowo - sklep@2skin.pl lub telefonicznie 736740994
    - jeśli brakujące dokumenty prześlesz nam na emaila, to wydrukujemy je dla Ciebie i dołączymy do zwrotu, ale pobierzemy wtedy opłatę 5zł. 
  4. W wypadku odstąpienia od umowy, sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
  5. ZWROTY NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES:
    2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK
    ul. Starościńska 6a,
    93-362 Łódź
    tel. 605225905 email: sklep@2skin.pl
    lub na paczkomat LOD84M ul. Strażacka 5 93-318 Łódź
    Email oraz numer telefonu, który należy wpisać, nadając paczkę do paczkomatu: marta@2skin.pl, tel.605225905
    UWAGA! Nie należy wpisywać innych emaili oraz numerów telefonów z naszej strony www, w przeciwnym wypadku zwrot może do nas nie dotrzeć.

WYMIANY

  1. Masz 14 dni na wymianę produktów.
  2. Twoja wymiana zostanie zrealizowana w ciągu 72h.
  3. Do paczki z produktami na wymianę dołącz koniecznie:
    formularza wymiany oraz paragon (oryginał ) 
    - oba dokumenty muszą być dołączone do paczki obowiązkowo. Jest to warunek konieczny, aby rozpocząć procedurę wymiany
    - jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza wymiany, to możesz dołączyć do paczki kartkę ze swoimi danymi oraz opisem
    - jeśli wysłałaś do nas produkty na wymianę, a nie dołączyłaś ani formularza wymiany, ani paragonu to skontaktuj się z nami emailowo - sklep@2skin.pl lub telefonicznie 736740994
  4. Sklep nie pokrywa kosztów odesłania produktów na wymianę. Koszty przesyłki związane z wymianą ponosi klient. Darmowa wymiana  paczkomatem przysługuje klientom, którzy nie skorzystali z żadnych promocji w czasie zakupu. Chcesz skorzystać z darmowej wymiany - skontaktuj się z nami emailowo sklep@2skin.pl
  5. WYMIANY NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES:
    2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK
    ul. Starościńska 6a,
    93-362 Łódź
    tel. 605225905 email: sklep@2skin.pl
    lub na paczkomat LOD84M ul. Strażacka 5 93-318 Łódź
    Email oraz numer telefonu, który należy wpisać, nadając paczkę do paczkomatu: marta@2skin.pl, tel.605225905
    UWAGA! 
    Nie należy wpisywać innych emaili oraz numerów telefonów z naszej strony www, w przeciwnym wypadku zwrot może do nas nie dotrzeć.
  6. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  7. Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą mailową, zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.

REKLAMACJE

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta.
  2. Gwarancja obejmuje wady, które powstały w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi.
  3. Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, w tym nieprawidłowym praniem odzieży sportowej.
  4. Warunkiem złożenia reklamacji jest odesłanie reklamowych rzeczy oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza reklamacyjny - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury reklamacji.
  5.  Podstawą reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki (lub jego kserokopia) lub wydrukowane potwierdzenie przelewu, zaświadczające o zapłacie za zamówienie.
  6. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni roboczych, liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz poprawnie wypełnionym formularzem zwrotu z załączonym dokumentem zakupu. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: sklep@2skin.pl
  7. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.
  8. REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES:
    2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK
    ul. Starościńska 6a,
    93-362 Łódź
    tel. 605225905 email: sklep@2skin.pl
    lub na paczkomat LOD84M ul. Strażacka 5 93-318 Łódź
    Email oraz numer telefonu, który należy wpisać, nadając paczkę do paczkomatu: marta@2skin.pl, tel.605225905
    UWAGA! Nie należy wpisywać innych emaili oraz numerów telefonów z naszej strony www, w przeciwnym wypadku zwrot może do nas nie dotrzeć.
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.