Regulamin sklepu

I INFORMACJE OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego www.2skin.pl jest firma 2skin S.C. Karolina Macieja Marta Raszyk z siedzibą w Łodzi, adres: 93-362 Łódź, ul. Starościńska 6a, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi pod numerami 61333 (dla Karoliny Macieja), 57144 (dla Marty Raszyk), NIP: 729-26-40-826, REGON 100380086.

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać tylko poprzez stronę 2skin.pl
  2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie imienia, nazwiska, dokładnego adresu, numeru telefonu i adresu e-mail. Nie ma obowiązku rejestracji oraz logowania się.
  4. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  5. Dostarczany towar jest wolny od wad.
  6. Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu.
  7. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@2skin.pl lub drogą pocztową na adres: 2skin S.C. Karolina Macieja Marta Raszyk, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź.  W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił.  Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres 2skin S.C Karolina Macieja Marta Raszyk, ul. Starościńska 6a 93-362 Łódź. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
  8. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  9. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej sklep@2skin.pl lub pod numerem telefonu 736-740-994 (dział obsługi klienta – zamówienia indywidualne), 605-229-905 (zamówienia hurtowe). Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 – 16:30.

II SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁEK, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Sposoby płatności: 

  1. Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
    Dane do przelewu na polskie konto bankowe:
    Rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
    Nr konta: 50 1050 1461 1000 0092 5267 7803
    Odbiorca:
    2SKIN S.C. KAROLINA MACIEJA I MARTA RASZYK
    Starościńska 6a
    93-362 Łódź
  2. Za pobraniem przy odbiorze przesyłki – płatność regulowana u kuriera.
    Wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje z potwierdzeniem zakup.
  3. Płatność przed odbiorem towaru poprzez system płatności (PayU, PayPal), to szybki i pewny sposób. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
  4. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
  5. Odbiór osobisty - showroom 2skin, ul. Grażyny 4c, 93-309 Łódź – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru, płatność gotówką przy odbiorze towaru, płatność kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze towaru.

2. Koszty przesyłek:

PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

a. KURIER (DPD) - dostawa od 24h do 48h 

b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h  

c. POCZTA POLSKA (KURIER - POCZTEX48) - dostawa od 24h do 72h 

d. ODBIÓR OSOBISTY   

PRZESYŁKI  ZAGRANICZNE:

a. KURIER (DPD) - dostawa 2 – 5dni

b. POCZTA POLSKA, PACZKA EKONOMICZNA - dostawa 3 – 7dni   

3. Czas realizacji zamówienia:

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
  4. Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
    e. Paczka wysłana pocztą (kurier pocztex48) dochodzi do klienta najczęściej w ciągu 2-3dni roboczych. 
  5. W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
  6. Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
  7. Paczki wysłane firmą kurierską dostarczane są w ciągu 24h lub 48h godzin najczęściej w godzinach 12-17.
  8. W przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, należy samodzielnie odebrać przesyłkę w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o numer nadania przesyłki. Na podany w zamówieniu email, firma kurierska wyśle email z informacjami, które pomogą w bezpośrednim kontakcie z kurierem.
  9. Koszta związane z  nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 20.00zł 

III WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta.
  2. gwarancja obejmuje wady, które powstały w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi.
  3. gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, w tym nieprawidłowym praniem odzieży sportowej.
  4. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
  5. Zakupiony w sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru z pełnym wyposażeniem, wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: 2skin S.C Karolina Macieja Marta Raszyk Łodzi, adres, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.
  6. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: sklep@2skin.pl
  7. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.

IV ZWROT I REKLAMACJA

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia  przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania, a nie dzień odebrania przez Sklep.
  2. Oświadczenie można złożyć emailem lub dołączyć do przesyłki.
  3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania ) oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotu. lub kartki zawierającej wszelkie informacje dotyczące zwrotu/reklamacji, z uwzględnieniem numeru zamówienia oraz podaniem numeru konta oraz czytelnym podpisem - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury zwrotu, reklamacji.
  4. Z myślą o naszych klientach realizujemy również zwrot towaru zakupionego na FV. 
  5. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem, Sklep dokona niezwłocznego zwrotu środków, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
  6. W wypadku odstąpienia od umowy,  sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby firmy.
  7. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  8. Każdorazowo, gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji, przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną na adres sklep@2skin.pl lub listownie na adres siedziby firmy ul.Starościńska 6a 93-362 Łódź. Można skorzystać z formularza reklamacji.
  9. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  10. Podstawą zwrotu lub reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki lub jakikolwiek inny dowód zakupu, w tym potwierdzenie przelewu. Klient wraz ze zwracanym lub reklamowanym produktem jest proszony o dołączenie do paczki wyżej wymienionych dokumentów.
  11. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK ul.Starościńska 6a, 93-362 Łódź 

V WYMIANA

  1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie - informuje obsługę sklepu o chęci wymiany. Oświadczenie można złożyć dowolnym sposobem : telefonicznie lub pocztą elektroniczną.Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta.
  3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania) oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia lub wypełnionego formularza wymiany - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury wymiany. 
  4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.
  5. Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient.
  6. Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową (zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.
  7. Podstawą wymiany towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze odesłanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.
  8. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYk, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź

VI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Sklep internetowy www.2skin.pl chroni dane osobowe Użytkowników. Czytając, przeglądając, dokonując zakupów w sklepie internetowym www.2skin.pl, prenumerując Newsletter www.2skin.pl akceptujesz zasady zawarte w ochronie danych osobowych znajdującej się na tej stronie.

  1. Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim, firmom ani organizacjom danych personalnych, czy adresowych klientów użytkowników 2skin.pl
  2. Jeżeli kupujący wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości z newslettera, zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości, informacji w których przedstawiamy nowości, promocje itp.
  3. Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.

WAŻNE
Rabaty nie łączą się i nie dotyczą zestawów, towarów przecenionych i znajdujących się w aktualnych promocjach w sklepie internetowym www.2skin.pl

VII WARUNKI NEWSLETTERA

1. Wyrażenie zgodny podczas rejestracji konta w sklepie lub w późniejszym czasie na otrzymywanie drogą mailową bezpłatnych newsletterów daje prawo Administratorowi do okresowego wysyłania użytkownikom Serwisu informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach, konkursach, kolekcjach, wydarzeniach lub każdych innych informacji związanych z działalnością sklepu.
2. Otrzymywanie newsletterów można w każdej chwili anulować, poprzez wyłączenie tej funkcji poprzez kliknięcie na linku „wypisz się”, znajdującym się w każdej przesłanej wiadomości elektronicznej. Rezygnacja z subskrypcji nie jest jednoznaczna z usunięciem konta w Serwisie.
3.  
Administrator zastrzega sobie prawo do:
-przesyłania za pośrednictwem newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204 z 2002 r.);
-chwilowego wyłączenia usługi newslettera ze względów technicznych;
-nieuargumentowanego zaprzestania świadczenia usługi newslettera po uprzednim powiadomieniu jego użytkowników;
-usunięcia konta, którego użytkownik naruszył Regulamin Serwisu.
4. Zapisując się do newslettera użytkownik otrzymuje rabat 30zł, który jest jednorazowy;
5. Rabat obejmuje cały asortyment 2skin.pl i obowiązuje przy zakupach za min. 199zł;
6. Rabat jest ważny 30 dni;
7. Zwracane produkty, które zostały objęte rabatem 30zł zostaną proporcjonalnie rozliczone kwotowo(dla przykładu - zostały zakupione dwa produkty za 99zł, został wykorzystany kod 30zł. W związku z czym każdy produkt kosztował 84zł. Dokonując zwrotu taka właśnie kwota zostanie zwrócona na wskazane konto). 

VII Poniżej zebraliśmy informacje dotyczące zasad przetwarzania Twoich danych osobowych, które przekazujemy Ci w wykonaniu obowiązku nałożonego przez art. 13 RODO.

Informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. w zakresie przetwarzania danych osobowych zastosowanie znajdzie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „RODO”).

Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W zakresie korzystania ze sklepu internetowego 2skin.pl na stronie internetowej www.2skin.pl to w szczególności dane, które podajesz zakładając konto w sklepie internetowym, zapisując się na newsletter czy składając zamówienie. Dane osobowe mogą być również zapisywane w plikach cookies. Twoje dane, które przetwarzamy zostały od Ciebie pozyskane podczas jednej bądź kilku poniższych czynności:

a) wyrażenia przez Ciebie zgody na otrzymywanie newslettera;

b) wyrażenia przez Ciebie zgody na usługę przechowywania („zapamiętania”) danych na koncie klienta w sklepie www.2skin.pl

c) założenia przez Ciebie  konta klienta w sklepie www.2skin.pl

d) dokonywania przez Ciebie transakcjami.

Twoje dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o których mowa w pkt. 5. Podanie danych osobowych w związku ze wskazanymi czynnościami było warunkiem zawarcia każdej z umów, gdyż były one niezbędne do ich wykonania. 

1. Administratorem Twoich danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest 2SKIN SC. z siedzibą w Łodzi ul.Starościńska 6a, NIP 7292640826

2. Możesz skontaktować się z nami pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul.Starościńska 6a 93-362 Łódź lub poprzez wiadomość e-mail na adres: dagmara@2skin.pl

3. Wyznaczyliśmy osobę, z którą można skontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: ul. Starościńska 6a 93-362 Łódź lub drogą e-mailową pod adresem marta@2skin.pl  Osoba ta chętnie pomoże we wszystkich kwestiach związanych z ochroną danych osobowych, w szczególności udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych.

4. Przetwarzanie przez nas danych osobowych wymaga podstawy prawnej, którymi w zakresie korzystania z naszego sklepu internetowego są:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której jesteś stroną (np. umowy sprzedaży, umowy o świadczenie bezpłatnych usług drogą elektroniczną – wysyłki newslettera lub prowadzenia konta w naszym sklepie internetowym);

b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (np. przechowywanie faktur VAT w celu wypełnienia obowiązków fiskalnych);

c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią w szczególności prowadzenie marketingu i promocji produktów oferowanych w naszym sklepie internetowym (np. prowadzenie marketingu bezpośredniego oraz dochodzenie i obrona w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń);

d) art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażona przez Ciebie zgoda na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

5. Twoje dane są przez nas jako Administratora przetwarzane w jednym bądź kilku poniższych celach:

a) sprzedaży i dostawy zamówionego towaru (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

b) spełnienia obowiązków fiskalnych i rachunkowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

c) założenia i prowadzenia konta klienta w sklepie www.2skin.pl (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

d) wykonania bezpłatnej usługi newslettera, jeżeli wyrazisz dobrowolną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

e) wykonania bezpłatnej usługi przechowywania („zapamiętania”) danych w ramach konta klienta (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

f) reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

g) ustalenia, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

h) marketingowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

i) dokonywania płatności (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

j) analitycznym (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

k) statystycznym (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);

l) archiwalnych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

6. Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania Twoich danych osobowych np. w celu dostarczenia zamówionego towaru. W związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Twoje dane osobowe następującym odbiorcom:

a) operatorzy systemów informatycznych,

b) operatorzy systemów płatności,

c) operatorzy systemów sms i e-mail marketingu,

d) firmy logistyczne,

e) firmy kurierskie i poczta polska,

f) zewnętrzni dostawcy produktów,

g) operatorzy płatności

h) firmy księgowe

7. Zgromadzone przez nas pliki cookies są przetwarzane w celu ułatwienia Ci realizacji zamówienia (zapamiętują w serwisie dane o zalogowanym użytkowniku, zawartości koszyka), prowadzenia statystyk odwiedzin, ułatwienia dzielenia się przez Ciebie dzielenie się informacjami z Twoimi znajomymi przez portale społecznościowe jak Facebook, ograniczenia reklam pop-up, wyświetlania Ci informacji o polityce cookies oraz mierzenia efektywności naszych kampanii reklamowych).

8. Twoje dane osobowe nie są przekazywane ani do Państw Trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) ani poza organizacje międzynarodowe.

9. Spółka jako Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych ani danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa. Do szczególnych kategorii danych należą: dane osobowe ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, dane biometryczne jednoznacznie zidentyfikowanej osoby fizycznej lub dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby.

10. Twoje dane osobowe będą przez Spółkę przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji celów, o których mowa w pkt. 5 np. do zakończenia świadczenia na Twoją rzecz usługi newslettera lub przechowywania danych, zakończenia realizacji zamówienia, usuniecie przez Ciebie konta klienta, zakończenia postępowania reklamacyjnego a po tym okresie do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa.

11. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługuje Ci prawo do:

a) dostępu do Twoich danych osobowych,

b) sprostowania Twoich danych osobowych,

c) usunięcia Twoich danych osobowych,

d) ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,

e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych,

f) przenoszenia Twoich danych osobowych,

g) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

12. Jeżeli przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

13. Z praw wskazanych w pkt.18 powyżej można skorzystać w szczególności poprzez:

a) kontakt e-mailowy pod adresem: marta@2skin.pl

b) kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul.Starościńska 6a 93-362 Łódź

14. W przypadku gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w oparciu o usprawiedliwiony interes Administratora (np. w celach marketingowych) nie będziemy ich dłużej przetwarzać dla wskazanych celów, jeżeli wniesiesz sprzeciw wobec takiego przetwarzania. Masz prawo w dowolnym momencie wnieść bezpłatnie sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Cię danych osobowych gdy: (1) przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony szczególną sytuacją w której się znalazłaś/eś lub (2). Sprzeciw możesz wnieść pisząc na adres e-mail marta@2skin.pl

15. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

IX. W czasie promocji BLack friday , trwającej od 23 do 25.11.2018 klienci nie będą mogli dodatkowo skorzystać z innych kodów rabatowych.

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.