Regulamin sklepu

I INFORMACJE OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego www.2skin.pl jest firma 2skin S.C. Karolina Macieja Marta Raszyk z siedzibą w Łodzi, adres: 93-362 Łódź, ul. Starościńska 6a, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi pod numerami 61333 (dla Karoliny Macieja), 57144 (dla Marty Raszyk), NIP: 729-26-40-826, REGON 100380086.

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać tylko poprzez stronę 2skin.pl
  2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie imienia, nazwiska, dokładnego adresu, numeru telefonu i adresu e-mail. Nie ma obowiązku rejestracji oraz logowania się.
  4. Wszystkie ceny objęte ofertą są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  5. Dostarczany towar jest wolny od wad.
  6. Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu.
  7. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania towaru. Oświadczenie można złożyć wysyłając mail na adres sklep@2skin.pl lub drogą pocztową na adres: 2skin S.C. Karolina Macieja Marta Raszyk, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź.  W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił.  Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres 2skin S.C Karolina Macieja Marta Raszyk, ul. Starościńska 6a 93-362 Łódź. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
  8. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  9. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej sklep@2skin.pl lub pod numerem telefonu 736-740-994 (dział obsługi klienta – zamówienia indywidualne), 605-229-905 (zamówienia hurtowe). Kontakt z Działem Obsługi Klienta jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 – 16:30.

II SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁEK, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Sposoby płatności: 

  1. Wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru. Po złożeniu zamówienia, klient zostanie poinformowany o koncie bankowym, na który powinien zostać dokonany przelew.
    Dane do przelewu na polskie konto bankowe:
    Rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
    Nr konta: 50 1050 1461 1000 0092 5267 7803
    Odbiorca:
    2SKIN S.C. KAROLINA MACIEJA I MARTA RASZYK
    Starościńska 6a
    93-362 Łódź
  2. Za pobraniem przy odbiorze przesyłki – płatność regulowana u kuriera.
    Wpłata poprzez system płatności PayU – szybki przelew, płatność kartą kredytową. Wygodna i natychmiastowa forma płatności, bez dodatkowych opłat. Jeśli płatność przebiega bez przeszkód, serwis przekaże informacje z potwierdzeniem zakup.
  3. Płatność przed odbiorem towaru poprzez system płatności (PayU, PayPal), to szybki i pewny sposób. Dane kart kredytowych są w serwisie bezpieczne - użyte są tylko do obsługi danej transakcji, a połączenie przy płatności jest szyfrowane.
  4. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w systemie płatności (PayU, PayPal), obsługa sklepu może poprosić o weryfikację zamówienia opłaconego przez PayU lub PayPal - telefonicznie lub mailowo (poprzez adres e-mail klienta, podany w serwisie PayU, PayPal)
  5. Odbiór osobisty - showroom 2skin, ul. Grażyny 4c, 93-309 Łódź – wpłata bezpośrednio przelewem na konto bankowe przed odbiorem towaru, płatność gotówką przy odbiorze towaru, płatność kartą płatniczą lub kredytową przy odbiorze towaru.

2. Koszty przesyłek:

PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

a. KURIER (DPD) - dostawa od 24h do 48h 

b. PACZKOMAT (INPOST) - dostawa do wskazanego paczkomatu od 24h do 72h  

c. POCZTA POLSKA (KURIER - POCZTEX48) - dostawa od 24h do 72h 

d. ODBIÓR OSOBISTY   

PRZESYŁKI  ZAGRANICZNE:

a. KURIER (DPD) - dostawa 2 – 5dni

b. POCZTA POLSKA, PACZKA EKONOMICZNA - dostawa 3 – 7dni   

3. Czas realizacji zamówienia:

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia są realizowane w ten sam dzień lub następny.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności na niedostarczenie przesyłki lub opóźnienia w jej doręczeniu z powodu błędnie podanego adresu przez Zamawiającego.
  4. Wysyłając paczkę za pośrednictwem INPOST, klient może ją odebrać ze wskazanego przez niego paczkomatu w ciągu 1-3dni roboczych.
    e. Paczka wysłana pocztą (kurier pocztex48) dochodzi do klienta najczęściej w ciągu 2-3dni roboczych. 
  5. W przypadku nieobecności w domu w momencie dostarczenia paczki przez kuriera pocztowego należy odwiedzić najbliższą placówkę pocztową i za okazaniem awiza samodzielnie odebrać paczkę. Kurier pocztowy nie odwiedza klienta za drugim razem. Próbuje dostarczyć przesyłkę tylko 1 raz, jeśli mu się nie uda, należy odebrać paczkę samodzielnie w swojej placówce poczty.
  6. Jeżeli klient zbyt długo czeka na paczkę, minęło np. 6 dni roboczych, to warto odwiedzić swoją placówkę pocztową i dopytać o losy paczki. Czasami zdarza się, że listonosz wrzuci awizo do innej skrzynki.
  7. Paczki wysłane firmą kurierską dostarczane są w ciągu 24h lub 48h godzin najczęściej w godzinach 12-17.
  8. W przypadku nieobecności w domu w momencie próby dostarczenia przesyłki, należy samodzielnie odebrać przesyłkę w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o numer nadania przesyłki. Na podany w zamówieniu email, firma kurierska wyśle email z informacjami, które pomogą w bezpośrednim kontakcie z kurierem.
  9. Koszta związane z  nieodebraniem paczki (odmowa kurierowi, nieodebrana paczka w paczkomacie) ponosi klient w wysokości 20.00zł 

III WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Każdy zakupiony towar podlega 2-letniej gwarancji producenta.
  2. gwarancja obejmuje wady, które powstały w trakcie prawidłowej eksploatacji lub spowodowane defektami produkcyjnymi.
  3. gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przetarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem, w tym nieprawidłowym praniem odzieży sportowej.
  4. Reklamacji może dokonać tylko zamawiający.
  5. Zakupiony w sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jego niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru z pełnym wyposażeniem, wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i dowodem zakupu lub jego kopią, listem poleconym lub inną formą przesyłki, na adres: 2skin S.C Karolina Macieja Marta Raszyk Łodzi, adres, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź, z dopiskiem „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar.
  6. Wszelkie informacje dotyczące reklamacji kierowane będą na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Status rozpatrywanych reklamacji oraz dodatkowe pytania można kierować bezpośrednio pod adres e-mail: sklep@2skin.pl
  7. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów. Reklamacja asortymentu przesłanego przez klienta, który nie przestrzega zasad higieny, nie zostanie rozpatrzona.

IV ZWROT I REKLAMACJA

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia  przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania, a nie dzień odebrania przez Sklep.
  2. Oświadczenie można złożyć emailem lub dołączyć do przesyłki.
  3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania ) oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotu. lub kartki zawierającej wszelkie informacje dotyczące zwrotu/reklamacji, z uwzględnieniem numeru zamówienia oraz podaniem numeru konta oraz czytelnym podpisem - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury zwrotu, reklamacji.
  4. Z myślą o naszych klientach realizujemy również zwrot towaru zakupionego na FV. 
  5. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem, Sklep dokona niezwłocznego zwrotu środków, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
  6. W wypadku odstąpienia od umowy,  sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby firmy.
  7. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  8. Każdorazowo, gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji, przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną na adres sklep@2skin.pl lub listownie na adres siedziby firmy ul.Starościńska 6a 93-362 Łódź. Można skorzystać z formularza reklamacji.
  9. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  10. Podstawą zwrotu lub reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki lub jakikolwiek inny dowód zakupu, w tym potwierdzenie przelewu. Klient wraz ze zwracanym lub reklamowanym produktem jest proszony o dołączenie do paczki wyżej wymienionych dokumentów.
  11. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK ul.Starościńska 6a, 93-362 Łódź 

V WYMIANA

  1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie - informuje obsługę sklepu o chęci wymiany. Oświadczenie można złożyć dowolnym sposobem : telefonicznie lub pocztą elektroniczną.Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta.
  3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania) oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia lub wypełnionego formularza wymiany - jest to warunek konieczny w celu rozpoczęcia procedury wymiany. 
  4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.
  5. Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient.
  6. Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową (zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.
  7. Podstawą wymiany towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze odesłanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.
  8. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE POD ADRES: 2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYk, ul. Starościńska 6a, 93-362 Łódź

VI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Sklep internetowy www.2skin.pl chroni dane osobowe Użytkowników. Czytając, przeglądając, dokonując zakupów w sklepie internetowym www.2skin.pl, prenumerując Newsletter www.2skin.pl akceptujesz zasady zawarte w ochronie danych osobowych znajdującej się na tej stronie.

  1. Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim, firmom ani organizacjom danych personalnych, czy adresowych klientów użytkowników 2skin.pl
  2. Jeżeli kupujący wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości z newslettera, zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości, informacji w których przedstawiamy nowości, promocje itp.
  3. Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych.

WAŻNE
Rabaty nie łączą się i nie dotyczą zestawów, towarów przecenionych i znajdujących się w aktualnych promocjach w sklepie internetowym www.2skin.pl

VI WARUNKI NEWSLETTERA

1. Rabat 30zł jest jednorazowy.
2. Rabat obejmuje cały asortyment 2skin.pl i jest ważny przy zakupach za min. 199zł.
3. Zwracane produkty, które zostały objęte rabatem 30zł zostaną proporcjonalnie rozliczone kwotowo(dla przykładu - zostały zakupione dwa produkty za 99zł, został wykorzystany kod 30zł. W związku z czym każdy produkt kosztował 84zł. Dokonując zwrotu taka właśnie kwota zostanie zwrócona na wskazane konto). 

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.